یزدفردا: فرمانده سپاه الغدیر استان یزد: استعداد‌ها و نخبه‌های فراوانی در جامعه کارگری استان وجود دارد.

به گزارش یزدفردا: سردار حسین زارع کمالی با حضور در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد با محمدرضا فلاحتی مدیرکل این اداره دیدار و گفتگو کرد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در دیدار با کارگران کشور گفت: با توجه به فرمایشات معظم له کشور درگیر جنگ مستقیم اقتصادی است و کارگران سردمداران این جنگ هستند.

زارع کمالی با تاکید بر آمادگی سپاه و مجموعه بسیج استان برای تحقق بیانات مقام معظم رهبری افزود: استعداد‌ها و نخبه‌های فراوانی در جامعه کارگری استان وجود دارد که این استعداد نیاز به توجه، شناخته شدن و استفاده حداکثری از ظرفیت آن در جهش تولید است. جامعه کارگری پیشتاز جهش تولید و جنگ اقتصادی است.

فرمانده سپاه الغدیر همچنین بسیج کارگری و شکل گیری پایگاه مقاومت بسیج در واحد‌های تولیدی را از ظرفیت‌هایی برشمرد که می‌توان در راستای ارتقای سطح فرهنگی، اجتماعی و... کارگران مورد استفاده قرار گیرد.

وی توجه به حقوق و مزایای کارگران و رسیدگی به معیشت آنها را از اولویت‌های کارفرمایان برشمرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی نیز باید دغدغه‌هایی که برای یک کارفرما در حوزه تولید به وجود می‌آیند بکاهند و بیشترین فکر کارفرما استفاده حداکثری از ظرفیت کارخانه جهت تولید و در نتیجه رسیدگی بیشتر به معیشت کارگران باشد.

  • نویسنده : یزدفردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا